Αποτελέσματα κατατακτηρίων εξετάσεων αρχιτεκτονικής 2011-2012

Μοιραστείτε το! Πείτε το στους φίλους σας...

Δεύτερος χρόνος λειτουργίας-Δεύτερη χρονιά επιτυχιών!!!

Σύμφωνα με τους επιτυχόντες μας τα βασικά κριτήρια που οδηγούν στην επιτυχία είναι:

  • η σωστή επιλογή των θεμάτων,
  • η εξατομικευμένη παρακολούθηση και καθοδήγηση των εκπαιδευομένων,
  • η χρήση του εργαστηρίου καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδα,
  • η αφοσίωση και η επιμονή για το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Δείτε παρακάτω  τα αποτελέσματα μας:

Κατατακτήτριες εξετάσεις 2011-2012

Σχολές Αρχιτεκτονικής

Αθηνά Σπηλιωτοπούλου– Αρχιτεκτονική Πατρών

Σημείωσε επιτυχία με την πρώτη ουσιαστική της προσπάθεια στην Αρχιτεκτονική Πατρών με το μεγαλύτερο βαθμό στο μάθημα της σύνθεσης. Απόφοιτος οικονομικού πανεπιστημίου του εξωτερικού αποφάσισε να αλλάξει ολοκληρωτικά επαγγελματική κατεύθυνση προσπαθώντας πολύ σκληρά για εννέα μήνες. Η επιτυχία της αποδεικνύει σε όλους όσους τολμούν πως, με σύμμαχο την αφοσίωση και τη σωστή καθοδήγηση, η προσπάθεια της προετοιμασίας των εξετάσεων φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ιωάννα  Κυριακοπούλου – Αρχιτεκτονική Ε.Μ.Π.

Επιτυχούσα στις κατατακτήριες εξετάσεις της ακαδημαϊκής χρονιάς 2011-2012 με μια από τις υψηλότερες  βαθμολογίες στο μάθημα της σύνθεσης των πρόσφατων ετών.

Απόφοιτος της Σχολής Γραφιστικής μας εμπιστεύτηκε μετά από μια μακρινή διαδρομή προσπαθειών και δοκιμών με εμπειρία και σωστή κρίση στην επιλογή που το αποτέλεσμα την επιβεβαιώνει.

Κατακτήριες εξετάσεις 2010-2011

Σχολές Αρχιτεκτονικής

Τρύφων Παπατρύφων – Επιτυχών στις κατατακτήριες εξετάσεις για τη Σχολή Αρχιτεκτόνων στον Βόλο.

O Τρύφων Παπατρύφων είναι ο πρώτος που φοίτησε στο Εργαστήρι σχεδίου για την προετοιμασία του στις κατατακτήριες εξετάσεις και ο οποίος πέτυχε με την πρώτη προσπάθεια την εισαγωγή του στη σχολή Αρχιτεκτόνων του Βόλου. Ο Τρύφωνας αρχικά είχε ολοκληρώσει τις σπουδές του στο τμήμα θεολογίας, όμως μέσα του πίστευε ότι αυτό που τον ικανοποιεί και θα ήθελε να ασχοληθεί στο μέλλον είναι η αρχιτεκτονική. Έτσι, όταν μας γνώρισε είχε μόλις αποφασίσει να δώσει κατατακτήριες εξετάσεις σε σχολές αρχιτεκτονικής με στόχο να μπορέσει να ικανοποιήσει το όνειρό του. Μετά από την έρευνα που έκανε σε παρόμοιες σχολές αποφάσισε να μας εμπιστευθεί για την προετοιμασία του. Ο ίδιος λέει για εμάς:

  • “Το Εργαστήρι Σχεδίου” συνέβαλε στην επιτυχία μου αφού σε γνωστικό επίπεδο διδάχτηκα μεθοδολογία και πρακτικές που αγνοούσα, αλλά και σε ψυχολογικό, παιδαγωγικό επίπεδο ενισχύθηκα και ενθαρρύνθηκα ώστε να συμμετάσχω και να αποδώσω στις εξετάσεις.
  • Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας μου στο σχέδιο, με ικανοποίησε ιδιαίτερα η  ειλικρίνεια και η ακρίβεια της αξιολόγησης, η λεπτομερή αναζήτηση των λαθών και η επιμονή στην μη επανάληψή τους, η αναζήτηση και αξιοποίηση αποτελεσματικών χειρισμών με στόχο την αύξηση της ποιότητας και της ταχύτητας κ.ά.

Στη συνέχεια ρωτήσαμε τον Τρύφωνα ποιο είναι το στοιχείο που κατά τη γνώμη του καθορίζει την επιτυχία στις κατατακτήριες εξετάσεις. Ο Τρύφωνας μας απάντησε:

  • Πιστεύω ότι σε ατομικό επίπεδο αυτό που καθορίζει την επιτυχία σε κάθε είδος εξέτασης είναι η σκληρή εργασία, η επιμονή, η υπομονή, η  συνέπεια και η ισχυρή θέληση.
  • Σε ότι αφορά το παιδαγωγικό πιστεύω ότι παίζει σημαντικό ρόλο η κατανόηση της ατομικότητας του υποψηφίου και η διαρκής ενθάρρυνσή του.

Ο Τρύφωνας συμβουλεύει όσους σκοπεύουν να δώσουν κατατακτήριες.

  • Σε ότι αφορά την αναλογία των εισαχθέων, μην παραβλέπετε τις μικρότερες σχολές,
  • Σε ότι αφορά το επίπεδο προετοιμασίας, φροντίστε να οργανωθείτε με άνεση χρόνου,
  • Σε ότι αφορά την επιλογή φροντιστηρίου, δοκιμάστε εμπειρικά και επιλέξτε αυτούς που σας ανεβάζουν χωρίς να σας χαϊδεύουν.

Τέλος ρωτήσαμε τον Τρύφωνα εάν θα πρότεινε “Το Εργαστήρι Σχεδίου” σε όσους επιθυμούν να προετοιμαστούν για ανάλογες εξετάσεις.

  • Ναι αναμφίβολα. Οι λόγοι είναι:
  • η σωστή υποστήριξη από τους διδάσκοντες,
  • η ακριβής διάγνωση των αναγκών κάθε υποψηφίου ως ανεξάρτητο άτομο,
  • το κλίμα και το περιβάλλον της τάξης,
  • η παροχή της δυνατότητας  χρήσης των εγκαταστάσεων σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
CLOSE
CLOSE